Analiza cz. 2

Założenia do wersji alpha 0.1 🙂

Ogólnie: program dostępny z przeglądarki, wymagany dostęp do internetu

 

Dodaję możliwość wprowadzenia organizacji, dla której wdrażamy program, czyli w jednej bazie może być wiele niezależnych wdrożeń.

 

Możliwość wprowadzenia / edycji:
     – sezonów (np. lato 2016, lato 2017 itp.)
     – miejsc obozowych w bazie (nazwa, opis)
     – obozów (nazwa, opis, miejsce obozowe, daty rozpoczęcia i zakończenia)
     – ilości osób z rodzajem zaprowiantowania (je w kuchni, bierze prowiant, nie je) na każdy dzień, posiłek, obóz
     – dostawców produktów
     – produktów
     – faktur (+ WZ) wraz z pozycjami
     – dzienne zużycie produktów w kuchni (tu jeszcze mam pytania)
Interfejs wprowadzania danych jak najprostrzy, będziemy go szlifować później.

 

Co na pewno odkładamy:
     – dostęp offline
     – zarządzanie użytkownikami, uprawnieniami, kto, co wprowadził itp.

 

Co proponuję odłożyć:
     – faktury zbiorcze (suma kilku WZ)

 

Moje pytania:
1) Czy kuchnia poda nam info, jakie produkty były potrzebne w podziale na posiłki, bo liczba osób jest w podziale na posiłki?
2) Przy wprowadzaniu rozchodu produktów, podajemy listę produktów z cenami i datami. Która to data z faktury?

 

Prośba o spisanie raportów jakie chcemy uzyskać i co na nich mam być

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *